Ummiasyiq’s Little Heaven



Membeli secara Online

Salam to all…

Alhamdulillah saya kini dengan rasminya telah membuka sebuah kedai online saya. Telah begitu lama rasanya mengidamkan kedai online ini di mana saya boleh menjual barang-barang keperluan bayi, kanak-kanak dan pakaian Muslimah juga tidak ketinggalan.

Walaupun peringkat permulaan ini barang yang dijual masih belum banyak, insyaAllah dari semasa ke semasa saya akan selalu menambah dan melihat keperluan semasa. Buat masa sekarang saya sedang menjual Cloth diaper dan tilam kekabu. InsyaAllah akan datang barut dan bengkung. Baju kurung juga di dalam proses, insyaAllah.

Semoga apa yang kita semua usahakan akan mendapat keberkatan daripada Allah. Saya ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada suami yang banyak memberikan sokongan, begitu juga keluarga yang memahami dan juga sahabat saya, Suhaila yang banyak mengajar saya tentang perniagaan online.

Selamat membeli dengan bijak.

Layari laman web/kedai online saya di www.ummiasyiq.blogspot.com

Ummi Asyiq🙂


Trackbacks & Pingbacks

Comments

  1. * Hidet says:

    Salam.

    Tahniah dapat buka kedai online.
    Semoga terus success.
    Teruskan usaha mencapai bintang ye.

    Regards

    | Reply Posted 7 years, 6 months ago


Leave a Reply

