Ummiasyiq’s Little Heaven



Selamat Hari Raya!

Salam to all….

Alhamdulillah setelah sebulan saya bercuti kini saya kembali semula di blog ini. Betullah bahawa bulan Ramadhan itu penuh keberkatan. Di dalam bulan inilah melimpah ruahnya rahmah dan rezeki Allah. Saya agak sibuk dengan urusan perniagaan di dalam bulan Ramadhan sehingga tidak memungkin saya untuk meng’update’ blog saya.

Ayah dan mak pula pergi mengerjakan umrah pada 10 Ramadhan yang terakhir. Jadi saya bertanggungjawab untuk menggantikan ayah bagi menguruskan catering di Surau seksyen 11 Shah Alam dan Masjid Negeri Selangor.

Syukur sekali lagi ke hadrat Allah SWT kerana pada tahun ini saya dapat menyambut hari raya bersama-sama keluarga sebelah mak di Johor.Yang paling seronok tentulah anak-anak, dapat bermain bunga api dan dapat duit raya.

Bagi saya, persiapan raya hanyalah sederhana sahaja.Alhamdulillah masih lagi bernasib baik dan bertuah jika dibandingkan dengan orang lain yang masih susah. Semoga rezeki yang Allah limpahkan akan mendapat keberkatan Allah SWT.

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua sahabat-sahabat terutamanya yang sama-sama belajar di UIAM, sahabat-sahabat seperjuangan di dalam WUFI UIAM, sahabat-sahabat di universiti yang lain, sauadara mara dan semua yang mengunjungi blog saya ini.

Semoga hari raya ini dapat mengeratkan lagi iktan ukhwah di antara kita. Saya bagi pihak keluarga memohon ampun dan maaf sekiranya ada salah dan silap. Jemptlah datang ke rumah kami di no 72 Jalan TAJ 1/2 Tman Alam Jaya, Bdr Puncak Alam Selangor.

Sekian dulu…Selamat hari raya!

Norashikin Hashim


Leave a Reply

